Az Őrült Hold alatt megjelenés

by - november 22, 2013


Nem tudtam a megjelenés pontos dátumát, ezért meglehetősen váratlanul ért, amikor sms-ben értesültem róla, hogy a Bookline-nál már rendelhető a könyv. Rá is kerestem, és valóban: 1-2 munkanap szállítással máris kézbe vehető! Kicsit kaotikus a helyzet egyébként a könyváruházak oldalain, ami a regényt illeti, de annyi biztos, hogy már kapható. :)


Ma be is néztem az Ulpius egyik boltjába, úgyhogy, ha már az előző bejegyzésben közelebbi információt ígértem, akkor íme: nagyon szépre művelték a borítót, Pándi Réka munkáját, mert fényes felületet kapott Mia, a holdak és elöl-hátul a szöveg is. 412 oldal, összesen 20 fejezettel és 21 illusztrációval.

Remélem, kellemes szórakozást nyújt majd nektek! :)

Ez is tetszhet

2 megjegyzés

  1. Előrerendeltem, meglepetésszerűen érkezett, de remek meglepetés volt! Még nem fejeztem be, de nagyon tetszik (bár a Kísértés Rt.-t nálam semmi sem győzheti le). Egyfolytában a szereplőit firkálom mindenhova, a szívemhez nőttek<3 Köszönöm szépen!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök, hogy tetszett! :)
    Köszönöm, hogy írtál ♥

    VálaszTörlés