Ajtók és átjárók antológia

by - május 24, 2016


Miközben egyre többen értek A bosszúszomjas doktor végére, én sem tétlenkedem! :)

Egyrészt teljes gőzzel dolgozom a második köteten -- ez A tébolyult doktor címet fogja viselni, és a középpontjában Ambrose Campbell áll majd --, másrészt egy egyelőre cím nélküli regény is készülődik...


... ezen kívül pedig az a megtiszteltetés ért, hogy idén is hozzájárulhattam a Főnix Könyvműhely antológiájához egy novellával. :)
Az idei kötetben -- ahogy a címből is kiderül -- ajtók és átjárók körül forognak a történetek. Rajtam kívül tizenkét úriember működött benne közre: Acsai Roland, A. M. Aranth, Csikász Lajos, Dörnyei Kálmán, Mickey Long, Mészáros András, Mihaleczky Péter, Patrick J. Morrison, Holden Rose, Szélesi Sándor, Szilágyi Zoltán és Trux Béla, a szerkesztés pedig Vancsó Éva munkája.

Az én írásom a "Porta Sancta" címet viseli, és két, szorult helyzetbe került vámpírról szól. Remélem, legalább olyan jól szórakoztok majd rajta, mint ahogy én tettem az írása közben. :D

Az antológia a Könyvhétre jelenik meg -- azaz már nem kell sokat aludni. ;)

Ez is tetszhet

0 megjegyzés