Új 'Extrák' menü

by - február 16, 2019

Néhányan biztos észrevettétek már, hogy a blog fejlécébe felkerült egy új menü, Extrák néven.

Ennek oka az, hogy amikor még sok szabadidővel rendelkező egyetemista voltam, minden könyvemnek volt külön blogja. Na, ennek (a négy külön facebook oldallal együtt) véget vetettem, és csak ezt az egyet tartottam meg.

Ezeken a régi oldalakon minden könyvhöz volt egy kis ízelítő, hosszabb-rövidebb részletek, amiket nem akarok megvonni azoktól, akik esetleg érdeklődnek az irományaim iránt, ezért összeszedtem őket egy helyre. Mostantól, ha bármi ilyesmi felkerül a blogra, azt az extrákba is beteszem, hogy minden rendszerezve legyen.

Lista, hogy miket fogtok ott megtalálni:

  • A tébolyult doktor prológusa
  • Egy kis extra Az Őrült Hold alatthoz (Elliot dolgozata)
  • Részlet A bosszúszomjas doktorból (Jason Wallace)
  • Részlet a Kísértés Rt.-ből (első fejezet)
  • Részlet A tébolyult doktorból (Octavia Warren)
  • Részlet Az Őrült Hold alattból (első fejezet)

Kellemes olvasgatást!

U.i.1: újdonság még, hogy nagyon idegesített a felugró Pinterest logó, ha bármelyik kép fölé vittem az egeret, úgyhogy azt eltávolítottam.
U.i.2: ha valaki esetleg tudja, hogy a bejegyzéseket félbeszakító "continue reading" feliratot hogyan tudnám magyarítani, azt nagyon megköszönném. Nekem sehogy sem sikerült, akárhogy kutakodtam a kódban és a Google-ben :D

Ez is tetszhet

0 megjegyzés