Nagytakarítás

by - december 01, 2018


Nos… ennek ideje volt már.

Most, hogy a Facebook oldalam visszatért az életbe, arra gondoltam, talán nem ártana kitakarítani ezen az oldalon sem, ha már két éve nyúltam hozzá utoljára. Ez nem utolsó sorban életem értelmének köszönhető, aki meglátta a dátumot az előző bejegyzésen, és vérszemet kapott, majd nekilátott átszabni az egészet.

Szóval egyrészt kinézetre is letisztultabb és csinosabb lett, illetve az eddigieknél jobban feltöltöttük tartalommal. Az Elveszett Napok menüben például külön oldalt kapott mindhárom kötet, de érdemes szétnézni más újdonságok után is!

A regények alá belinkeltük az ajánlókat, amiket eddig felleltem az interneten. Ha te is írtál valamelyikről, de nem találtam meg, akkor kérlek, hogy szólj, és hozzáadjuk a többihez.

Ha minden jól megy, akkor többé nem hagyom így magára a blogot, hanem igyekszem érdekes bejegyzésekkel megtölteni. Ha van olyan téma, amire kíváncsi vagy, akkor ne habozz megírni kommentben!

Ez is tetszhet

0 megjegyzés