Mi következik?

by - augusztus 18, 2019


A tébolyult doktor nagyjából két hónapja jelent meg, szóval felmerülhet a kérdés: mi következik most, mi van a tarsolyomban? Gondoltam összeszedem, miket tervezek az év hátralévő részére, illetve a jövő évre.

Egy egészen új regény
Farkas Zoli (ő a Főnix Könyvműhely tulajdonosa) már hosszú ismeretségünk kezdete óta nyüstöl azzal, hogy írjak gyerekkönyvet. Ez szinte biztos, hogy sosem fog megtörténni (leginkább a morbid humorom miatt), viszont helyette írtam egy ifjúságit. Az ötlete még évekkel ezelőtt pattant ki a fejemből, és mivel Zolit érdekelte, ezért szépen, komótosan dolgoztam rajta, mígnem aztán múlt hónapban meglepetésszerűen a végére értem. Egyelőre annyit árulok el róla, hogy lazán kapcsolódik Az Őrült Hold alatthoz, emiatt néhány szereplő ismerős lehet majd. ;)

Elveszett Napok III
Mivel a fent említett regényt július elején sikeresen befejeztem, és jelenleg ez az egyetlen dolog, amit aktívan írok, így gőzerővel tudok haladni vele. Nem szeretném, hogy újabb három év teljen el a kötetek megjelenése között, ezért abszolút prioritást élvez minden más kreatív projekttel szemben. Ennek ellenére azért ne kezdjük még készíteni neki a helyet a könyvespolcon: hosszú lesz ez is, és ugyan már részletesen meg van tervezve, az írásnak még csak az elején tartok.

Az Őrült Hold alatt második, javított kiadása
Ami Az Őrült Hold alattal történt, az hatalmas szívfájdalom nekem. Egyszer majd elmesélem a megjelenésének körülményeit, de egyelőre legyen elég annyi, hogy mivel csődbe ment az Ulpius-ház kiadó, antikváriumon vagy a Könyvudvaron kívül már nem nagyon lehet beszerezni sehol. Ezt orvosolandó, a saját kezembe vettem az irányítást, és magánúton meg fogom jelentetni elektronikusan, átdolgozott szöveggel és egy rakás extrával megspékelve. Hogy pontosan mikor, azt még nem tudom megmondani: a borító, a szöveg és az extrák már készen vannak, már csak hat illusztráció hiányzik. Amint azokkal is elkészülök, jön.

Egyelőre ennyi.
Így ránézésre nem tűnik soknak, hiszen kettőnek már készen van a szövege, de a borítómunkák, a szerkesztés és az illusztrációk nem két percet fognak igénybe venni. Nézzük a dolgok pozitív oldalát: soha nem fogok unatkozni! Amikor nincs kedvem írni, akkor rajzolhatok, amikor nincs kedvem rajzolni, akkor szerkeszthetek, és így tovább :D

Amíg én ezeken dolgozom, Ti olvassatok tébolyult doktort, és meséljétek el, hogy tetszett! :D

Ez is tetszhet

0 megjegyzés