#karakterkontroll kihívás

by - szeptember 17, 2019


Szerintem már ismered a dörgést: megcsináltam ezt a kihívást Instagtamon, és most felteszem ide is, hogy akkor se maradj le róla, ha nem követsz Instán. A kihívás ötletgazdája ismét Gabriella Eld, akinek minden linkjét megtalálod a bejegyzés alján.

Csapjunk is bele.

00. nap - életem első karaktere
16 éves voltam, és az első regény-kezdeményemben szerepelt. A nevét nem árulom el, mert lehet, hogy még felhasználom, de annyit elmondok, hogy megölték a barátját, majd pedig őt magát vámpírrá változtatták, és mindenféle szerencsétlen kalandokba keveredett. Külsőre egy lila hajú, sárga szemű lány volt.

01. nap - a kedvenc (nem romantikus) párosom
Jason és Isabeau az Elveszett Napokból. Imádom írni a folyamatos csipkelődéseiket, és hogy Isabeau teljesen kiidegeli Jasont, pedig neki aztán birkatürelme van. A szigorúan üzleti jellegű együttműködésük aztán szép lassan igazi barátsággá alakul, és Jason nem egyszer, nem kétszer teszi kockára az életét Isabeau-ért.

02. nap - a karakter, akiért meg is halnék
Az én karaktereimet általában egyrészt nem kell félteni, másrészt egyikük sem igazán szent, tiszta és bűntelen, úgyhogy ez nehéz választás. Hosszasan gondolkodtam, de végül arra jutottam, hogy Anachel.

03. nap - a karakter, akinek lennék a párja
Az összesnek. Na jó, nem, de majdnem. Választok Top3-at, jó? Phaniel, Octavia és Vincent.
03. nap: Vincent Nightingale, (balra) Octavia Warren (középen) és Phaniel arkangyal (jobbra)
04. nap - a karakter, aki a legjobb barátom lenne
Lenore. Hajlamos vagyok elkalandozni a saját kis világomba, ő pedig effektíven lerángatna a felhők fölül. Én őt akadályoznám meg abban, hogy ostobaságokat csináljon.

05. nap - a karakter, akivel nem jövünk ki
Valószínűleg Metatron: utálja az embereket, szóval eleve nem lenne esélyem, hogy megkedveltessem magam vele. Ráadásul még bunkó is, amit nagyon nem bírok - elmondana mindenfélének, én meg csak sírnék.

06. nap - a karakter, aki én vagyok
Ez nem is kérdés: Gregory Hugh Lancaster.

07. nap - a karakter, akivel túlélnénk egy világvégét
Solomon Daymare. Senki és semmi nem pusztíthatja el Mr. Daymare-t, még egy világvége sem. Ráadásul isteni kakaós csigákat tud sütni, és bárkit el is temet, ha arra van szükség. Extra bónusz, hogy hozná a cuki, fehér kígyóját is!

08. nap - a karakter, akivel helyet cserélnék
Augusta. Mindig is úgy terveztem, hogy én leszek az első női pápa.

09. nap - a karakter, akit eltennék láb alól
Akit nem írásban, hanem úgy istenesen, puszta kézzel? Aurelius Bell. Hú, de utálom a pofáját.

10. nap - két különböző univerzum(od)ból származó karakter szerelemgyereke
Ez egy mini spoiler, de azért elmesélem:
Augusta eredetileg a saját külön univerzumában létezett, de aztán kitaláltam, hogy összeboronálom Lance apjával, mert annyira tökéletesek egymásnak. Igen, erről olvashattok majd, van egy kb. háromnegyed regényem. És igen, lesz gyerekük is. (Ha csak feltételesen beszélünk, akkor Lucifer és Mr. Daymare, és a gyerekük Hieronymus Bell XD)
10. nap: Augusta és Lord Stephen (balra) és 12. nap: Mia és Elliot (jobbra)
11. nap - egyetlen kedvenc
Ha csak egyet választhatok, akkor egyértelműen Lucifer. De szerintem nem is vártatok mást.

12. nap - két karakter, akik jók lennének párban, de nem azok
Mia és Elliot. Ők azok, akik a gimiben jártak volna, és minden osztálytársukat kikészítenék azzal, hogy folyamatosan smárolnak a szünetekben.

13. nap - kedvenc halott karakter
Az első választásom spoiler lenne A tébolyult doktorhoz, és a megjelenés óta eltelt pár hónap azért még nem elég idő egy ekkora poén lelövésére, szóval maradjunk Jilliannél: szépen összekapta magát, miután meghalt :D

14. nap - életem első párja
Az első páros, amit írtam, jellemző módon Pandora és Lucifer, avagy az emberiség "szülei". Nem csoda, hogy a kapcsolatuk meglehetősen hullámzó.

15. nap - a karakter, akivel nem húznék ujjat
Egy korábbi kérdésnél már említettem, hogy a karaktereimet nem kell félteni, és egy-két segg szétrúgása általában nem jelent nekik gondot. A legveszedelmesebbek szerintem Maara, Mr. Daymare, Metatron és Octavia. (De azért Ambrose Campbell sem piskóta.)

16. nap - egy karakter, akinek megcserélném (cseréltem) a nemét
Ezen el kellett töprengenem, de aztán rájöttem, hogy körülbelül tizennégy bekezdés erejéig -- azaz, amíg meg nem szólalt -- fiatal férfinak képzeltem el Hestiát. Aztán meggondoltam magam.

17. nap - a kedvenc nem emberi karakterem
A kismillió angyal, démon és vámpír közül talán Melpomené áll hozzám a legközelebb: ő volt az első démonlány, akit megalkottam, és az ő történetszálát élveztem a legjobban írni.

18. nap - a kedvenc testvérpárom
Ezen is sokat gondolkodtam, mert testvérpárokból nincs nálam hiány, de végül a Campbell fivérekre esett a választásom: napi szinten nehezen jönnek ki egymással, de mindkettő ölni tudna a másikért.

19. nap - a karakter, akinek a döntéseitől ideges leszek
Serene Nightingale. Most, így tíz év távlatából már néha megrázogatnám, hogy mégis hogy gondolta egyik-másik lépését.

20. nap - a karakter, aki elveszne az IKEÁban
Elliot apja, Robert Milford. De az az igazság, hogy Robert a tulajdon hálószobájában is eltéved. Az IKEÁban három napot töltene el, mielőtt rátalálnának, és le sem esne neki, hogy el volt veszve.

21. nap - a karakter, aki az első csókom lenne
Vincent Nightingale, az óvodában. Már akkor se lehetett vele bírni, szegény megboldogult anyjukat állandóan behívták a tanáriba, mert Vincent előtt sorban álltak a kislányok egy pusziért.

22. nap - a karakterek, akiket elfogadnék szüleimnek
Nem tengnek túl nálam a jó szülők, ezért túl sok választásom nem volt… de Elliot szüleit elfogadnám. Ha pedig ők nem érnek rá, akkor a George és Octavia páros sem lenne rossz.

23. nap - a karakter, aki kiütné Batmant
Maara és Ambrose Campbell. Talán még össze is dolgoznának, csak hogy laposra verjék szegény Bruce-t.

24. nap - a karakter, aki elájul a fogorvosnál
Az ÖSSZES angyal – Phanielt kivéve, aki az érdeklődő kérdéseivel eléri, hogy a fogorvos ájuljon el.
24. nap: az elájulós angyalok (Nathanael, Anachel és Orifiel)
25. nap - a kedvenc állat karakterem
Ferdinand, Lenore varjú famulusa. Mindig lehet rá számítani, ami Lenore életének többi szereplőjéről nehezen mondható el.

26. nap - a karakter, akiről mindig eszembe jut egy dal
Van jó pár karakterem, akinek megvan a maga dala, de akikhez mindig újabbat és újabbat találok, azok Octavia és Lance. Meg is osztom veletek a két kedvencemet: Octaviához a Breaking Benjamin Breath című dalát, Lance-hez pedig Robbie Williamstől a Come Undone-t. (a címekre lehet bőszen kattintani és megnyílnak YouTube-on)

27. nap - a kedvenc antihősöm
Egyértelműen Hieronymus Bell. A megszokott különc kavarógépnek indult eredetileg, de minél jobban kialakult a múltja, és hogy mit miért tesz, annál jobban megszerettem. (Az antihős-toplista második helyén ott nyomorog az Elveszett Napok három dokija, és épp miszlikekbe tépi egymást.)

28. nap - a kedvenc romantikus párosom
Itt három közül nem tudnék választani, de az egyik megint csak spoiler lenne A tébolyult doktorhoz, úgyhogy be kell érnetek Miával és Lance-szel, akik mindig a szívem csücskei lesznek, illetve Octaviával és George-dzsal, akik pedig rendszeresen darabokra törik az említett szívet.

29. nap - a karakter, akinek túl nagy a szája
Raoul. Ő olyan, mint egy vörösbegy: apró, de vérszomjas és mérettől függetlenül mindennek és mindenkinek nekiront, ha fenyegetve érzi, ami az övé. Ezt Isabeau már megtapasztalhatta A bosszúszomjas doktorban, és a második kötetben sem ússza meg senki, aki az útjába áll.

30. nap - a karakter, akit örökbe fogadnék mástól
Lord Vetinari a Discworld sorozatból. A végtelen nyugalma és az előrelátása is olyasmi, amire a karaktereimnek nagy szükségük lenne… XD

És ezzel vége is.
Ha szeretnéd te is végigcsinálni a kihívást akár blogon, akár Instagramon, Gabriella Eldet keresd, nála megtalálod az összes kérdést. Én is itt hagyom a linkjeit, hogy könnyebb legyen a keresés:
Facebook  |  Instagram  |  Tumblr

Ez is tetszhet

0 megjegyzés