A Kísértés Rt. karakterei

by - február 05, 2021

A Kísértés Rt. volt az első befejezett regényem, és szinte megállás nélkül rajzoltam a szereplőit, miközben a jeleneteket írtam. A magyarfüzetem margójára, random cetlikre, vázlatfüzetbe... ami csak kéznél volt. Tekintve, hogy tizennyolc éves voltam, mind a technikám, mind az eszközeim hagytak kívánnivalót maguk után: a vonalakat fekete zselés tollal húztam, és színes ceruzával próbáltam némi színt vinni rájuk. Ennek igen egyszerű oka az volt, hogy nem volt pénzem drága filcekre, festeni meg akkor sem tudtam túl jól. :)

Néhány évvel ezelőtt, miután a második kiadás is napvilágot látott a Főnixnél, életem értelmével "ráncfelvarrtuk" kicsit a karaktereket. A démonlányok egyenruháját például személyiségre szabtuk, az angyalokét viszont a korábbinál egy kicsit egységesebbé álmodtuk – a Mennyben mégiscsak nagyobb rend van, na. Szerintem igen jól sikerültek, és most már végre nemcsak tizenöt évvel korábbi ceruzarajzokat húzhatok elő, ha a Kísértés Rt. kerül szóba. :D

Miután pedig az Elveszett Napok és Az Őrült Hold alatt karakterei csinos adatbázist kaptak a blogon, úgy éreztem, a Kísértés Rt. díszes kompániájának is jár, hogy egy helyre összegyűjtsem őket – fogadjátok hát szeretettel őket is! ;)

Ide kattintva, vagy a Karaktereim menüből elérhetitek!

Ez is tetszhet

0 megjegyzés