A káoszittas doktor megjelenés és infó

by - október 03, 2021

Nem számítottam rá, hogy hat év telik el az első és az utolsó kötet megjelenése közt, de csak elérkezett a nap, amikor végre beharangozhatom az Elveszett Napok befejező részét :D

Már azelőtt elkezdtem dolgozni ezen a történeten, hogy a Kísértés Rt. megjelent volna, ezért több mint egy évtizednyi munkám van benne, és meglehetősen szürreális érzés pontot tenni a végére. Az első ötletemhez képest szinte felismerhetetlen a kész sorozat, de imádtam írni – és remélem, ti is legalább ennyire élvezitek majd olvasni ;)

Kezdjük is a címmel és a borítóval

A hagyományokhoz hűen doktor szerepel ezen is, mégpedig Philip Campbell, aki ebben a kötetben átveszi a stafétát Ambrose-tól, és megkapja az egyik nézőpontot. A cím kilenc éve megvan, szerintem soha semmit nem tartottam még ilyen sokáig titokban. A borítóterv (az illusztrációval együtt) öt éve.

A káoszittas doktor látványterve

Mikor jelenik meg?

Könyvfesztivál ugyan nem lesz, de a megjelenés dátuma 2021. november 18., lehet beírni a naptárakba szorgosan!

Mesélj róla egy kicsit!

Talán nem árulok el nagy titkot azzal, hogy a három doki közül Philip jelentette a legnagyobb kihívást – de egyben a legnagyobb sikerélményt is. Hónapokon át tartott megtalálnom a „hangját”, de az eredmény magáért beszél: szerintem az egyik legkomplexebb karakteremet sikerült megalkotnom a személyében.

Rajta kívül természetesen felbukkannak az első két kötetből ismerős nézőpontok – Lenore, Hieronymus, Isabeau, Jason, Octavia –, illetve néhány új narrátor is csatlakozik a meglévőkhöz Veronica Campbell, Peter Huntington és egy titokzatos harmadik személyében.

A kötet középpontjában egyértelműen a mágia és annak különféle fajtái állnak, de a másik két okkult területből sincs hiány: kóstolót kapunk a harctéri alkímiából, és végre ellátogatunk a boszorkányok céhébe is.

A káoszittas doktor a leghosszabb regény, amit valaha írtam: már a kézirat száz oldallal több lett, mint a második köteté, szóval 7-800 oldalas téglára számítsatok – de ígérem, minden egyes szálat elvarrtam benne ;) Emellett a sorozat legpörgősebb része is… a legtöbb halálesettel.

Egy szó, mint száz: jó kis befejező kötet lesz ez, higgyetek nekem. Ezen a linken a fülszöveggel együtt megtaláljátok az adatlapját, ha pedig beleolvasnátok, feltettem a prológusát az Extrák menübe ;)

Hogy London végül állva marad-e? Már csak egy hónap, és kiderül! ;)

Ez is tetszhet

0 megjegyzés